„W pustyni i w puszczy”, czyli jak zmieścić lekturę w pudełku?

Uczniowie klas V realizowali projekt edukacyjny ptPudełko z lekturą „W pustyni i w puszczy”. Piątoklasiści mieli za zadanie umieścić w ozdobionym pudełku wszystko to, co kojarzyło im się przeczytaną lekturą. Nie wystarczyło jednak wrzucić do niego kilka przedmiotów – każdy z nich musiał jeszcze ciekawie uzasadnić swój wybór, odwołując się do powieściowych zdarzeń. Technika ta pozwoliła im pokazać własną wrażliwość i indywidualny odbiór dzieła literackiego. Uczniowie włożyli w to zadanie nie tylko mnóstwo pracy, ale też i serca. Niektóre przedmioty zaskakiwały oryginalnością, inne zaś kunsztem ręcznej roboty. Wykazali się też ogromną wiedzą o przeczytanej  książce. Projekt ten został przeprowadzony w związku z realizacją przez naszą szkołę Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.

Opiekunowie projektu:
Edyta Gąszczak -nauczyciel język polskiego
 Małgorzata Antosiewicz – nauczyciel bibliotekarz

Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.